29 juli 2014

Varmt är det...ute och inne...

som tur är kan vi åstadkomma kyla inne
det är riktigt skönt
Rolf tycker det känns skönt att sitta på betongbladet i skuggan
ett plank har vi lyckats bygga, eller inte jag men min kära "The Husband"
har tänkt på det ett tag 
men kom nu till skott när Rolf flyttat in
 så att han ska hålla sig inne på vår lilla gård
skulle vilja ha en jättestor tunna med ett litet träd i uppe i hörnet där bänken står
får bli nästa projekt
blir det bra så här?
vilken sida vill du?
det här är nog min snyggsida...
ursäkta, men nu måste jag vila lite...
kram
annelie

1 kommentar:

Home Bohemia sa...

Hej,
Tittar in för första gången...och börjar läsa första raden och tänker...Rolf är nog mannen hihi...innan jag scrollar ner till första bilden. Åhh såå söt han är Rolf!! och vilken mysig uteplats:) Tack för titten/Maria